" /> Ameliyatsız Tedavi | FizyoAnaliz | 0539 671 41 88

Ameliyatsız Tedavi

Ameliyatsız Tedavi

AMELİYATSIZ FITIK TEDAVİSİ NASIL OLUR ?

Çağımızın en yaygın rahatsızlıklarından birisi olan fıtık vücudumuz nasıl kendisi yarattıysa, aynı şekilde kendisi yok edebiliyor.

Nasıl mı? Sorunlu bölgeye kuru iğneleme uygulaması yapılarak problemin olduğu bölgeye vücuttaki kan akışı kanalize ediliyor ve bu bölgede iyileşme fonksiyonları başlatılıyor. Manuel terapi ,kuru iğneleme ve egzersiz programları  ile ağrıya neden olan hasarlı doku eski sağlığına kavuşturularak sorun kalıcı olarak ortadan kaldırılıyor.

Yanlış duruş, egzersizden yoksun bir yaşam tarzı ve aşırı stres bir olup omurgamızın üzerindeki yükün giderek artmasına yol açıyor. Ve bir gün o ağrılar kronikleşiyor. Ortaya çıkan bu ağrıların fıtığın habercisidir. Günümüzdeki önemli tedavi yöntemlerinden olan kuru iğneleme , manuel  terapi  ve ilaç niteliğinde olan egzersiz ile şiddetli bel ve boyun ağrısına neden olan hasarlı dokunun ameliyata gerek kalmadan eski sağlığına kavuşturularak sorunun tamamen ortadan kaldırılabilir.
Kuru iğneleme yönteminde hasarlı dokuya uygulananıyor doku yenilenmesi oluşturuyoruz. Bu yenilenme uyuyan tamir hücrelerinin uyandırılmasıyla tetikleniyor. Böylelikle, gerek kıkırdak dokuda, gerekse kollajen bağların oluşmasında ve tamirinde yeni bir süreç başlıyor.
Hasarlı dokular da hızla onarılmaya ve yenilenme başlıyor. Bu yöntem ile yıllar içinde yıpranmış olan bağlar tekrar eski sağlıklı günlerine kavuşmakta, omurga üzerindeki bası kalkmaktadır.

Ameliyat Riski Taşıyan Hastalar İçin Risksiz Tedavi İmkanı
Doğal bir tedavi yöntemi olan manuel terapinin  hemen hemen hiçbir yan etkisi yoktur. Ameliyat olması riskli olan kalp, tansiyon ve şeker hastalarının yanı sıra aşırı kilo sorunu olanlarda da fıtığın kaynağına inilerek birkaç seansta hasta fıtıktan kurtularak ağrısız sağlıklı günlerine kavuşuyor. Vücuda unuttuğu görevi tekrar hatırlatıyoruz.