" /> Boyun Ağrısı | FizyoAnaliz | 0539 671 41 88

Boyun Ağrısı

Boyun Ağrısı

BOYUN AĞRISI
Boyun ve boyun ağrısını ne kadar iyi anlarsanız, boyun ağrısı sorunlarınızı çözmenize yardımcı olacak bir FİZYOTERAPİST seçmeniz daha olasıdır. MEHMET KUZUDİŞLİ ‘nin ekibimizi seçeceğinize inanıyoruz. Peki bir fizyoterapist seçimi neden bu kadar önemli? Boynun fizyolojinizde oynadığı kritik bir rol vardır.

BOYNUMUZUN VÜCUDUMUDAKİ ROLÜNÜ ANLAMA

Birçoğumuz, günlük yaşamlarımızda boynun oynadığı önemli rolü tam olarak bilmiyoruz. Boynumuz kafatasının tabanında başlar ve sadece yedi küçük omur için uzanır. Yine de, kafalarımızın ağırlığını ortalama 6 kg taşır. Sadece bu ağırlığı taşımakla kalmaz, aynı zamanda neredeyse sınırsız miktarda hareket imkanı sağlar. Ayrıca vücudu beyne bağlayan damarları ve sinirleri destekler ve akciğerlerimize ve vücutlarımıza oksijen verilmesini kolaylaştırır. Boyun ağrısına neden olan bir şeyle karşılaşıldığında bunların farkına varmaya başlarız.

FİZYOANALİZDE BOYUN AĞRILARINA GENEL BAKIŞ

YARALANMA ve KAZA SONRASI TRAVMA -Bunlar, ağrılı olan en yaygın boyun şikayetleridir ; başın aniden ileri geri hareketiyle olur. Spor yaparken veya bir otomobil kazasına karıştıktan sonra bir kaza veya yaralanma sonrasında ağrı yaşıyorsanız, hemen bize bildirmeniz önemlidir.

DEJENERATİF(KİREÇLENME) -Basitçe söylemek gerekirse, yaşlandıkça bazı parçalarımız yıpranabilir. Bu osteoartrit, spinal stenoz ve dejeneratif disk hastalığına yol açabilir. İyi haber şu ki, bu bozukluklar ağrılı olabilirken, uygun manuel terapi ile rahatlama ve hatta rejenerasyon(yenilenme) olabilir.

HAYAT TARZI -Kötü duruş, kötü iş veya okul alışkanlıkları, çantalara aşırı yük bindirme, aşırı kilolu olma, zayıf beslenme veya günlük yaşamlarımızda stres ve duygusal gerginliğe çoğu zaman boyun ağrısının artmasına sebep olabilir. Bu faktörler MEDİFER manuel terap imkanlarıyla tedavi edilebilir ve düzeltilebilir.

MANUEL TERAPİ MUAYENESİ SIRASINDA NE BEKLENMELİ?

Fizyoterapistimiz MEHMET KUZUDİŞLİ ile boyun ağrınıza yol açan durumu ve yaşam tarzınızla ilgili soruları tartışacağız. Ayrıca bir dizi hareket ve refleks testi yapacağız. Bu noktada, boyun ağrınızın olası temel nedenini belirleyecek ve bir tedavi planı yazılacaktır. Şu anda acı çekiyorsanız, tedaviler hemen başlayabilir. Birçok hasta ilk tedaviden sonra biraz rahatlama bulurken, bizim amacımız sorunu kalıcı olarak çözmek.

Unutmayın ki her boyun ağrınızın nedeni FITIK değildir.

Detaylı değerlendirme sonrası  boyun ağrılarının nereden kaynaklandığını analiz edip size özel  bir program çıkartmaktayız.

BOYUN AĞRISINDA KULLANILAN YÖNTEMLER NELERDİR ?

• Manuel Terapi
  • Gtos Terapi
  • Kuru İğneleme
  • Egzersiz
  • Kinesio Taping
  • Kupa Terapisi
  • Medikal masaj

BOYUN AĞRISINA NE İYİ GELİR ?

Bilinçsizce verilen tavsiyeler var olan durumunuzu daha kötü yapabilir. Uzmanımız  MEHMET KUZUDİŞLİ değerlendirdikten sonra size uygun tedavi programını çıkartıp ağrılarınızdan kurtulmada size yardımcı olacaktır.