" /> Donuk Omuz | FizyoAnaliz | 0539 671 41 88

27.12.2020
Donuk Omuz

Donuk Omuz Nedir ?

Donuk omuz/Adezif Kapsülit etyolojisi bilinmeyen aktif ve pasif eklem hareket kısıtlılığı ile belirgin bir muskuloskeletal problemdir. Genellikle 40-60 yaş arası kadınlarda görülmektedir. Vakaların yaklaşık %30’unun diyabet problemi olduğu belirtilmektedir. Primer ve sekonder olmak üzere iki tipi vardır .Travma ve cerrahi gibi öyküsü olmadığı halde omuzda ağrı ve hareket kısıtlılığı görülen hastalar primer, travma ya da cerrahi öyküsü olanlar sekonder olarak tanımlanmaktadır.

Donuk Omuz Belirtileri Nelerdir ?

Dinlenirken bile geçmeyen ağrı

Gece uykuya dalmayı zorlaştıran şiddetli omuz ağrısı

Basit günlük hareketlerin kısıtlanması

Kolunu belirli bir açıdan yukarıya kaldıramamak

Donuk Omuz Tedavisinde Fizyoanaliz Fizyoterapi Ne yapıyor ?

Manuel Terapi uygulamaları ile ağrıyı azaltmakta ve yaşam kalitesini arttırmaktayız.

Kuru iğne tedavisi ile spazma giren kasları fizyolojik koşullar göz önünde bulundurularak gevşetmekte ve omuz açısını arttırmaktayız.

Egzersizlerinizi  günlük aktivitelerinize uyumlu bir şekilde entegre ederek yaşam kalitenizi arttırmayı hedefliyoruz. Fizyoanaliz ekibi olarak son derece modern tedaviler kullanarak sağlığınızı önemsiyoruz .