" /> Evde Fizik Tedavi | FizyoAnaliz | 0539 671 41 88

04.06.2020
Özel
Evde Fizik Tedavi

Hastaların hareket yeteneğini kaybetmeden ve hastalığın baş gösterdiği zamanlardaki ağrılı durumlarından kurtulmak için, ilerde oluşabilecek durumlar baş göstermeden en erken dönemde fizyoterapi ve egzersiz programlarına başlaması gerekir. Bu durum hem erken dönemde şikayetlerinin azalmasına hemen hastalığın ortaya çıkardığı şikayetlerin artmasını önlemek için ve Kas-iskelet sistemi fonksiyonları azalmadan eve fizik tedavi ile adım atılmalıdır.

Yazımızın İçeriği

Evde Fizik Tedavinin Avantajları Nelerdir?.
Evde Fizik Tedavi Hizmetini Kimler Verebiliyor?.
Evde Fizik Tedaviye İhtiyacı Olan Hasta Grupları.
Evde Fizik Tedavi Ücretleri.
Evde Fizik Tedavi İletişim.

Evde Fizik Tedavi Nedir ?

Hastalık nedeniyle yatağa bağımlı yada herhangi bir nedenden dolayı hastaneden fizik tedavi hizmeti alamayan ve evde özel fizik tedavi hizmetine ihtiyacı olan hastaların evde fizik tedavi almak istemesi üzerine yaptığımız hizmettir. Böylece uzakta olan ve tedaviye ihtiyacı olan hastalarımıza daha kolay ulaşıyoruz. Hastayı ilk aşama da değerlendirip fiziksel kapasitesini arttırmaya yönelik ve ihtiyaçlarını belirleyip bu ihtiyaçlarına göre tedavi programı hazırlayıp uygulamaktayız. Hasta evinde hem kendini güvenli hissedecek hemde hastaya yönelik ihtiyaçlara yönelindiği için daha da verimli olur. Hastanın ilk değerlendirilmesi, hastalığın durumu ve yapılacak olan tedavi programı eve gelen fizyoterapist tarafından belirlenmektedir. Tedavi süresinin sıklığı hasta ve fizyoterapist tarafından belirlenen aralıklarla olmaktadır.

Evde Fizik Tedavinin Avantajları Nelerdir ?

Kişi gün ve saati kendi işlerine göre ayarlayabilecek şekilde uygun zamanı seçmesi,
Ulaşım ve yol derdi olmadan zamanın verimli ve iyi kullanılması,
Herhangi bir yere gidecek durumda olmayan hastalar için daha rahat olması,
Vakit kaybetmeden daha verimli ve daha fazla iyi geri dönüşüm olması,.
Hasta için rahat ve esnek saatler gibi nedenlerden dolayı eve fizyoterapist çağırmak daha avantajlı hale gelmiştir,

Evde Fizik Tedavi Hizmeti Kimler Tarafından Veriliyor ?

Lisans eğitimini İstanbul Medipol Üniversitesi– Fizyoterapi ve Rehabilitasyon bölümünde tamamlamış fizyoterapistlerimiz tarafından kişiye uygun ve özel tedavi programı çizerek hastaya en rahat şekilde İstanbul evde fizik tedavi hizmeti vermektedir.

Evde Fizik Tedaviye İhtiyacı Olan Hasta Grupları Nelerdir ?

Hastaların ihtiyaçlarına göre her hasta grubuyla çalışıyoruz. Bağımsız hareket kabiliyetini kaybetmiş, hastalık şikayetleriyle baş etmeye çalışan , yaşlılığın sonucunda veya herhangi bir hastalık nedeniyle vücut fonksiyonlarını yerine getiremeyen fizik tedaviye ihtiyacı olan hastalarımıza Fizyoterapistler olarak evde fizik tedavi hizmeti vermekteyiz. Daha çok özel fizik tedaviye ihtiyacı olan hasta grupları ;

• Fonksiyonel olarak kısıtlılığı olan ve tedaviye gidemeyen hastalar,
  • İnme (Felç) geçirmiş hastalar,
  • Boyun ve Bel fıtığı olan hastalar,
  • Multiple Skleroz (MS),
  • Kırık sonrası,
  • Karpal Tünel Sendromu,
  • Fibromiyalji Sendromu,
  • Ön çapraz ve kas-iskelet sistemi ameliyatı geçirmiş hastalar vs.
    birçok hasta grubuyla çalışmaktayız.

Evde Fizik Tedavi İletişim

Seans ücreti ve hastalıklar hakkında aklınızdaki soruları sormak için bizimle mail adresinden veya telefonla irtibata geçebilirsiniz.
Telefon: 05382354128
E-Posta: info@fizyoanaliz.com