Orhan Veli Kanık Cad, Şehit Murat Akgül Sk, No:18 Beykoz/İSTANBUL
trende

Ümraniye Evde Fizik Tedavi

Günümüzde fizik tedavinin öneminin artması ile birlikte evde fizik tedavinin de önemi gün geçtikçe artmaktadır. Bir çok hastalıkta yaşam kalitemizi yükselten normal fonksiyonel işlevlerimizi yerine getirmeye amaçlayan fizik tedavi uygulamaları artık evlerde uygulanmaktadır.

Ümraniye Evde Fizik Tedavi

Özellikle hastane ortamında yaşlı insanların hastanede enfeksiyon kapma oranın yüksek olması, hastane servis yatışında sürekli refakatçi bulunduramayacak olan aileler evde fizik tedavi hizmetini çok tercih etmektedirler. Hastanelerde ayaktan fizik tedavi uygulamasını alan hastalar ise, tekerlekli sandalye’ye ambüle oldukları için farklı araçlar ile hastaneye taşımak oldukça zorluk çekilebilen bir eylemdir. Bu ve bu gibi nedenlerden dolayı ümraniye evde fizik tedavi hizmeti almak hem hasta ve ailesi açısından az yorucu ve hemde faydalanacağı fizik tedavi açısından daha da faydalıdır. Çünkü evde alınan fizik tedavi seanslarında fizyoterapist hastası ile birebir ilgilenir ve hastaneye oranla daha uzun süren bir fizik tedavi seansı uygulanabilir.

Evde Fizik Tedavi Nedir ?
Çeşitli nedenlerden dolayı fizik tedavi alması gereken ve önerilen hastalar, hastane ve klinik ortamında değil de daha rahat edebilecekleri ev ortamında fizik tedavi seansları almak isteyen hastalara özel fizyoterapistlerimizin birebir ilgilenebilmekte olan bir hizmettir.
Evde Alınan Fizik Tedavinin ne gibi avantajları vardır ?
Evde alınan fizik tedavi hizmetinde hasta kendini daha rahat ve güvende hisseder. Hastanede uzun randevu sürelerini beklemek yerine evde seanslara başlamak daha hızlı bir şekilde gerçekleşir.
Evde Fizik Tedavi Haftada Kaç Seans Uygulanır ?
Fizik tedavi uygulamaları genellikle 1-2 saat sürmekle birlikte hastanın yaşı, sağlığı, fiziksel durumu kapasiteleri göz önüne alarak yapılan değerlendirmeler sonucu uygulanacak seanslar belirlenir.
Evde Fizik Tedavi Hangi Hastalıklarda Uygulanabilir ?
Evde fizik tedavi ile felç (inme) geçiren hastalarda, omurilik yaralanmalarında, parkinson, MS gibi nörolojik hastalıklarda, kalça kırığı, kalça protezi, diz protezi gibi ortopedik hastalıklarda, yürümede zorluk çeken hastalarda, bel ağrısı, bel tutulması, boyun tutulması, sırt ağrısı, bel fıtığı gibi hastalıklarda uygulanabilmektedir.

FizyoAnaliz olarak Ümraniye Evde Fizyo Terapi hizmeti sunuyor ve en iyi ve kaliteli bir hizmeti sizlere sunuyoruz. Uzman fizyoterapist kadrosu ile FizyoAnaliz evde fizik tedavi bekleyen hastalara bire bir özel bir hizmet vermektedir. Sizde Ümraniye Bölgesinde profesyonel ve işini titizlik ile yapan bir fizyoterapist arıyorsanız doğru adrestesiniz.

Hizmetlerimiz hakkında görüşmek için hemen şimdi arayın!