" /> Fibromiyalji | FizyoAnaliz | 0539 671 41 88

Fibromiyalji

Fibromiyalji

FİBROMİYALJİ NEDİR ?

Fibromiyalji, yaygın kronik kas-iskelet ağrısı, belirli noktalarda hiperaljezi ve yorgunluk, uyku bozuklukları (yorgun uyanma), anksiyete, depresyon, bilişsel işlev bozukluğu, baş ağrısı ve gastrointestinal bozukluklar gibi psikosomatik semptomplarla nitelendirilen bir sendromdur. Fizyoterapiye odaklanan ve farmakolojik olmayan terapilerle yapılan araştırmalar, son yıllarda fibromiyalji tedavisi için alternatif tedaviler olarak artış göstermiştir.
Fibromiyalji (FM), dünya çapında milyonlarca insanı (dünya nüfusunun %0.2 ila %6.6’sı), özellikle de 50 yaş üstü kadınları etkileyen bir sendromdur.

FİBROMİYALJİ BELİRTİLERİ NELERDİR ?

-Yaygın Kas İskelet Sistemi Ağrıları

-Yorgunluk

-Uyku bozukluğu

-Ellerde uyuşma

-Nefes almada zorluk

-Nefes tutma

-Stres

FİBROMİYALJİ TEDAVİ YÖNTEMLERİ NELERDİR ?

Çoğu fibromiyalji tedavisi, ağrı semptomlarını yönetmek ve yorgunluğu hafifletmek için ilaç tedavisine dayanır. Bununla birlikte, bu ilaçlar etkililikleri ile sınırlıdır ve istenmeyen birçok yan etkiye sahip olabilir.
Çoğu tedavi, örneğin, antidepresanlara veya anti-nöbet ilaçlarına dayanır; Bu ilaçların sadece istenmeyen yan etkileri yoktur, aynı zamanda tüm hastalar için de etkili değildir.

İlaç tedavisine bir alternatif arıyorsanız :

-Manuel Terapi

-Gtos Tedavi

-Kuru İğne Tedavisi

-Egzersiz

seçenekleriyle Ağrısız bir yaşama merhaba diyebilirsiniz.

FİBROMİYALJİ GEÇER Mİ ?

Fibromiyalji ağrısı ile ilgili en yaygın yanılgılardan biri, gerçek olmaması veya bu ağrının tamamen hastanın kafasında olmasıdır. FİZYOANALİZ  de bu ağrının gerçek olduğunu ve bireyin yaşam kalitesi üzerinde ciddi, derin bir etkisi olduğunu biliyoruz.
Kişiselleştirilmiş tedavi planlarımız genel sağlığınız ve yaşam kaliteniz için önemli bir fark yaratabilir. Manuel terapiye ek olarak, zihin-beden bağlantısını geliştirmek ve stresi azaltmak için tamamlayıcı tedaviler önerebiliriz. Beslenme danışmanlığı, fizik tedavi ve masaj terapisi, kuru iğneleme ile manuel terapinin faydalarını arttırılabilir.

Sırt ağrısının, boyun ağrısının ve kronik yorgunluğun hayatınızı yaşamanızı engellemesine izin vermeyin. Fizyoterapistinizden bugün randevu alın!

FİBROMİYALJİ HASTALARININ YORUMLARININ BAZILARINI YAZMAK İSTEDİK. GOOGLE YORUMLAR KISMINDAN DAHA TEDAYLI BAKABİLİRSİNİZ.

• Ağrısız bir şekilde uyandım.
  • Acı çekmeden dik durabildim.
  • Kollarımdaki uyuşmalarım artık yok.
  • Ağrısız yaşamın ne olduğunu keşfettim
  • Kollarımı istediğim kadar açabiliyorum.
  • Günlük işlerimi rahatlıkla yapabiliyorum
  • Sırtımda ki yumrular artık yok.