Orhan Veli Kanık Cad, Şehit Murat Akgül Sk, No:18 Beykoz/İSTANBUL

Osteopati Nasıl Değerlendirilir?

21.09.2019
Osteopati Nasıl Değerlendirilir?

Osteopati kas iskelet ve sinir sitemi hastalıklarını dolaşımsal, sinirsel ve mekanik açıdan düzelten tamamlayıcı bir tıp mesleğidir. Osteopati, sadece hastalığı yada hastayı rahatsız eden bulguyla yetinmez tüm vücudu değerlendirir ve oluşan problemin altında başka bir yapı olup olmadığını testler ile değerlendirir ve özelleşmiş manuel yani el teknikleri ile düzeltir.

Osteopati Tedavisi FizyoAnaliz'de
İstanbul Beykoz (Kavacık) bölgesinde olan sağlıklı yaşam merkezimize gelen her hastaya ayrı bir titizlik ile hastalık öyküleri dinlenir ve uzman fizyoterapistlerimiz tarafından tedavi yöntemi seçilir.

Osteopati biyomekanik prensipler üzerine kurulu teknikler ve elle uygulanan bir doğal terapi olan osteopati, sadece adele ve kemik sorunlarında değil, aynı zamanda vücudun diğer işlevsel (fonksiyonel) düzensizliklerinde de uygulanıyor.

Osteopati Tedavisi

Osteopatik tedavi hastanın sadece sorunlu organını değil, bütün vücudunu ele alır. İnceleme sonucu osteopati tedavisi, kan dolaşımını, lenf ve sinir sistemini de göz önünde tutulacak nitelikte oluyor. Osteopati bütün vücudu ve vücüttaki değişik sistemleri içine alacak şekilde bir yaklaşım göstermektedir. Esnetme, adaleleri gevşetme, incinme sonucu sınırlanmış eklemlere hareket getiren uygulamalar, özellikle küçük çocuklarda boyuna uygulanan hafif baskılar osteopatinin kullandığı teknikler arasında yer almaktadır. Osteopati tedavisini en profesyonel bir şekilde veren FizyoAnaliz ile tecrübe sahibi uzman fizyoterapist eşliğinde sizde bu tedaviyi alabilirsiniz. Bilgi ve rezervasyon için hemen çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.

Hizmetlerimiz hakkında görüşmek için hemen şimdi arayın!