Orhan Veli Kanık Cad, Şehit Murat Akgül Sk, No:18 Beykoz/İSTANBUL
trende
25.09.2019
Osteopatik Tedavi

Osteopati, sadece manuel uygulanan bütüncül bir tedavi yöntemidir. Osteopatik tedavi ; vücuttaki problemi sadece ağrı olan bölgede aramaz. Ağrının kaynağını tespit ederek sorunu çözmeye çalışır. Vücuttaki hareket, dolaşım, sinir sistemi ve organların doğru çalışmasını uyararak vücudun kendini iyileştirme potansiyelini harekete geçirmeye çalışır. Böylece vücutta iyileşme sağlanabilir.

FizyoAnaliz'de Osteopatik Tedavi
Sağlıklı yaşam merkezi olan FizyoAnaliz'de osteopatik tedavi ile sizlerde ağrılarınıza neden olan sorunlardan kurtulun..

Bu osteopatik tedavi yaklaşık 140 yıl önce Amerikalı doktor Andrew Taylor Still tarafından geliştirilmiştir. Amerika’da ve Avrupa’da yaygın bir şekilde bu terapi yöntemini kullanmaktadır. Osteopati; hareket sistemi, visseral sistem (iç organ sistemleri), craio-sacral sistem, fasialar (vücudun zarları), sinir sistemi ve dolaşım sistemi üzerinde çalışarak, sağlığın devamlılığı için bunların uyum içinde çalışabilmelerini sağlamaya çalışır. Osteopati WHO (Dünya Sağlık Örgütü) tarafından bir teşhis ve tedavi yöntemi olarak kabul görmüştür. Osteopati, anatomi ve fizyoloji esasına dayanır. Vücutta her sistemin birbiriyle uyumlu çalışması gerekir. Bu sistemlerden birindeki aksaklık vücudun genel işleyişini aksatır. Bu da vücutta fonksiyon bozukluklarına neden olmaktadır. Bu fonksiyon bozuklukları sonucu ağrı ortaya çıkar. Bu fonksiyon bozuklukları tespit edilerek tedavi edilmeye çalışır.

Hizmetlerimiz hakkında görüşmek için hemen şimdi arayın!